покатушка

в процессе планирования

Именинник:
А нет никого





Приложение 2

Додаток 2

КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТРАСИ

Фіксація контролю проходження траси здійснюється екіпажем у наступному порядку:

Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту (КП) на Спеціальній ділянці. На трасі СД будуть розташовані контрольні пункти, позначені табличками з порядковими номерами (знак контрольного пункту). Контроль проходження даних пунктів ведеться за допомогою цифрових знімків з дозволом кадру не менше 1600 х 1200 пікселів. Екіпажу необхідно сфотографувати знак контрольного пункту, свій автомобіль і одного з членів екіпажа, виконавши вимоги Організатора по компоновці кадру, яка зазначається у Індивідуальному регламенті змагання. Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту виконана правильно лише якщо хоч би на одному фотознімку є правильно скомпонований кадр, на якому видно всі необхідні елементи обумовлені у вимогах. В разі відсутності кадру (псуванню окремих кадрів і так далі) з БУДЬ-ЯКОЇ причини або кадр виконаний з порушенням вимог по компоновці, а так само дозвіл кадру нижче 1600 х 1200 пікселів, процедура відмітки про проходження контрольного пункту вважається не виконаною. На фініші екіпаж здає флеш-карту від цифрового фотоапарату, судді в Рєєстрі КП в спеціальній графі проставляє відмітку фінішу.

Забороняється використання мобільних телефонів, як фотоапарат.

Вимоги по компоновці кадру для екіпажів залікових груп Туризм, Туризм-ЛАЙТ, ТР1, ТР2, ТР3, ТР4 – на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:

• номер даного контрольного пункту;
• автомобіль учасника з виразно помітним бортовим номером;
• один з членів екіпажа, який однією рукою торкаєтся знаку c номером даного контрольного пункту (не закриваючи його номера), а іншою рукою, чистою, тримається за будь-яку частину свого автомобіля (окрім троса лебідки), причому дана частина повинна складати єдине ціле з автомобілем (не має бути відокремлена від нього). Допускається відкриття дверей (у тому числі задньої) і капота.

Вимоги по компоновці кадру для екіпажів залікових груп АТВ- на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:
• номер даного контрольного пункту;
• квадроцикл\мотоцикл учасника з виразно помітним бортовим номером;
• при цьому квадроцикл\мотоцикл повинен торкатися будь-яким колесом, або іншою невід’ємною частиною кузова, дерева предмету (камінь, дерево тощо) з номером контрольного пункту.

Псування знаку контрольного пункту не дозволяється і пеналізується зняттям екіпажу зі змагання. Якщо цей факт зіпсування знаку КП не дає можливості об’єктивно класифікувати інші екіпажі, Колегія Спортивних Комісарів зобов’язана прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП.

Оставить комментарий