покатушка

в процессе планирования

Именинник:
А нет никого





Изменения в техническом регламенте.

Полный список изменений от 18 марта 2013:
1. Пункт 1.2.1 останнє речення доповнене та вікладене у наступній
редакції:Для автомобілів початково не обладнаних ременями безпеки,
дозволяється кріплення ременів до додаткового поперечного елемента
каркаса безпеки, при цьому елемент каркаса має відповідати наступним
вимогам: диаметр 38мм або більше з товщиною стінки 2,5мм, або диаметр
40мм або більше, з товщиною стінки 2мм.
2. Пункт 2.8.3 третє речення викладено у натупній редакції:

Методика вимірювання:

>

Виміри проводяться на шинах, накачаних до тиску в 1,5 атм., по прямій
лінії, що проходить через вісь обертання колеса і не є вертикальною
відносно землі (при вимірюванні не беруться до уваги природні
проминання шини).

>

>

3. Пункт 2.8.4 третє речення викладено у наступній редакції:

>

>

• Виміри проводяться на шинах, накачаних до тиску в 1,5 атм., у
горизонтальній площині, що проходить через вісь обертання колеса.
Шириною колеса є максимальна ширина гумової частини.

>

• Виміри проводиться на всіх шинах (включаючи запасні, змінні тощо),
використовуваних надалі на змаганні.

>

4. Пункт 3.6.3.1 викладено у наступній редакції:

3.6.3.1. Дозволяється застосування мостів із колісними редукторами
внутрішнього зачеплення, серійно встановлюваних виробником на одну з
модифікацій цього автомобіля.

>

>

5. Пункт 3.9.1 третє речення викладено у наступній редакції:

>

Виміри проводяться на шинах, накачаних до тиску в 1,5 атм., по прямій
лінії, що проходить через вісь обертання колеса і не є вертикальною
відносно землі (при вимірюванні не беруться до уваги природні
проминання шини).

>

>

6. Пункт 3.9.2 третє речення викладено у наступній редакції:

>

>

Методика вимірювання:

>

>

• Виміри проводяться на шинах, накачаних до тиску в 1,5 атм., у
горизонтальній площині, що проходить через вісь обертання колеса.
Шириною колеса є максимальна ширина гумової частини.

>

• Виміри проводиться на всіх шинах (включаючи запасні, змінні тощо),
використовуваних надалі на змаганні.

>

> 7. Пункт 3.13.12.2 викладено у натупній редакції:

>

3.13.12.2. Дозволяється замінювати передні сидіння на будь-які інші
автомобільні. Сидіння мають бути надійно закріплені.

>

>

8.

> Пункт 4.12.3 викладено у наступній редакції:4.12.3. Бампер і
додаткові захисні пристрої.

Автомобіль має бути обладнаний бампером, його конструкція повинна
бути травмобезпечною, та не мати гострих виступаючих частин та
кромок. Форма, розмір та засіб кріплення до кузова вільні.

>

>

9. Пункт 2.3.1 викладено у наступній редакції:

>

2.3.1. Посилення будь-якої деталі дозволяється за умови, що
використовуваний матеріал повторює форму посилюваної деталі і
перебуває в безпосередньому контакті з нею, якщо інше не зазначено
конкретним пунктом цих технічних вимог. Дозволяється підсилювати
(обварювати) картер моста коробчастим профілем або фермами зі
збереженням можливості ідентифікувати оригінальність картера моста.

>

>

10. Пункт 3.3.1 викладено у наступній редакції:

>

3.3.1. Посилення будь-якої деталі дозволяється за умови, що
використовуваний матеріал повторює форму посилюваної деталі і
перебуває в безпосередньому контакті з нею, якщо інше не зазначено
конкретним пунктом цих технічних вимог. Дозволяється підсилювати
(обварювати) картер моста коробчастим профілем або фермами зі
збереженням можливості ідентифікувати оригінальність картера моста.

>

11. Змінено пункти 4.3.1 и 7.3.1. Мінімальна маса автомобіля в ТР-3
та Оупен 33 збільшена до 1100кг.
12. Розділ ТР-1 доповнено пунктом про заборону розташування лебідки
всередені бази автомобілю. Добавлено пункт 2.13.3, нумерація
наступних пунктів підрозділу 2.13 належним чином змінена.

Оставить комментарий