Приложение 2
Додаток 2
КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТРАСИ
Фіксація контролю проходження траси здійснюється екіпажем у наступному порядку:
Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту (КП) на Спеціальній ділянці. На трасі СД будуть розташовані контрольні пункти, позначені табличками з порядковими номерами (знак контрольного пункту). Контроль проходження даних пунктів ведеться за допомогою цифрових знімків з дозволом кадру не менше 1600 х 1200 пікселів. Екіпажу необхідно сфотографувати знак контрольного пункту, свій автомобіль і одного з членів екіпажа, виконавши вимоги Організатора по компоновці кадру, яка зазначається у Індивідуальному регламенті змагання. Процедура здобуття відмітки про проходження контрольного пункту виконана правильно лише якщо хоч би на одному фотознімку є правильно скомпонований кадр, на якому видно всі необхідні елементи обумовлені у вимогах. В разі відсутності кадру (псуванню окремих кадрів і так далі) з БУДЬ-ЯКОЇ причини або кадр виконаний з порушенням вимог по компоновці, а так само дозвіл кадру нижче 1600 х 1200 пікселів, процедура відмітки про проходження контрольного пункту вважається не виконаною. На фініші екіпаж здає флеш-карту від цифрового фотоапарату, судді в Рєєстрі КП в спеціальній графі проставляє відмітку фінішу.
Забороняється використання мобільних телефонів, як фотоапарат.
Вимоги по компоновці кадру для екіпажів залікових груп Туризм, Туризм-ЛАЙТ, ТР1, ТР2, ТР3, ТР4 – на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:
• номер даного контрольного пункту;
• автомобіль учасника з виразно помітним бортовим номером;
• один з членів екіпажа, який однією рукою торкаєтся знаку c номером даного контрольного пункту (не закриваючи його номера), а іншою рукою, чистою, тримається за будь-яку частину свого автомобіля (окрім троса лебідки), причому дана частина повинна складати єдине ціле з автомобілем (не має бути відокремлена від нього). Допускається відкриття дверей (у тому числі задньої) і капота.
Вимоги по компоновці кадру для екіпажів залікових груп АТВ- на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:
• номер даного контрольного пункту;
• квадроцикл\мотоцикл учасника з виразно помітним бортовим номером;
• при цьому квадроцикл\мотоцикл повинен торкатися будь-яким колесом, або іншою невід’ємною частиною кузова, дерева предмету (камінь, дерево тощо) з номером контрольного пункту.
Псування знаку контрольного пункту не дозволяється і пеналізується зняттям екіпажу зі змагання. Якщо цей факт зіпсування знаку КП не дає можливості об’єктивно класифікувати інші екіпажі, Колегія Спортивних Комісарів зобов’язана прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП.